Tuesday, February 24, 2009

Frustrated........

feel so frustrated.....
感觉上好多东西一下子压上来
快喘不过气来了……
这个sem的成绩好像都不是很理想
好多功课考试
assigments lab reportssss 像永远都做不完……
刚做完一个assignment才发现自己好失败
不是找完资料post上blog就好了吗?很容易啊
可是我只是edit post都edit了十几二十次……
原来自己好多东西都不会
两个人一goup,一样的文字资料可是为什么别人的就可以那样美?
我的连图画都blur blur的……
不想再做了,算了吧就那样了……
好奇怪的assignment,你们post的comments也会算分的
得空去看看给个comment 吧...my assignment

stress 让我更加情绪化了……
有时会觉得自己被忘记忽略……
救救我吧……我要快乐

1 comment:

  1. Hello pui man, it's aryne and kar meng gor gor here, how are you? Hope everything is fine for you.

    I tried to view the video in your assignment blog but noticed that it is a private video, can you tell me how can I view it?

    Do let me know if there's anything I can help k? If you need help in making the blog better or how to put photos properly etc, feel free to let me know k, I can always help.

    Wish you are happy always, gambatte oh~ *^_^*

    ReplyDelete